nieuwsbrief_hospice_Demeter_december_2015_pdf_-_Google_Drive

Het Demeterteam kijkt terug op een bewogen jaar van intensief samenwerken binnen het hospice, maar ook in de gemeente, de regio en met landelijke partners in de hospicezorg.

We hebben voor veel zieke mensen en hun naasten mogen zorgen vanuit de visie waarvoor wij als Demeter team van professionals en vrijwilligers staan: respectvol, deskundig, vernieuwend en huiselijk met de in alle jaargetijden prachtige tuin als ons grootste visitekaartje.

Als leerwerkplaats hebben we veel gasten vanuit andere hospices, ziekenhuizen, thuiszorg en hoge scholen ontvangen voor werkbezoek, onderwijs en onderzoeksstage. Uitwisselingen die het hospice altijd weer plezier, reflectie en inspiratie brengen voor verdere ontwikkeling.

Naar de nieuwsbrief