Sterven, hoe gaat dat nou precies?
Bent u benieuwd naar het antwoord op deze en andere vragen, dan nodigen we u van harte uit om op 10 oktober, de Internationale Dag van de Palliatieve Zorg, tussen 11.00 en 15.00 uur bij ons in huis te komen kijken.
Deze dag zullen wij het hospice gedeeltelijk openstellen en wordt u uitgenodigd om vragen te stellen die u altijd al wilde stellen over hospicezorg en vrijwilligerswerk in het hospice.
Indien gewenst kunt u deelnemen aan diverse workshops en inspirerende bijeenkomsten.

Doorlopend van 11.00-14.30 uur “Vraag maar raak plein”
Stel alle vragen die u altijd al wilde stellen over het hospice, hospicezorg en vrijwilligerswerk aan Jannie Ruitenbeek , zorgcoördinator en Dianne Ket, kwaliteitsfunctionaris.

11.00-12.00 uur en 13.00-14.00 uur
1. Bekijken van beelden en gesprekken over spirituele zorg onder leiding van Gettie Kievit, geestelijk verzorger
2. Sterven, hoe gaat dat nou precies? Door Willy Bloemink, senior verpleegkundige palliatieve zorg
3. Workshop ademhaling, door Karin Steffens, ademhalingstherapeut