Selecteer een pagina

Woensdag 4 maart heeft in hospice Demeter een audit plaatsgevonden voor het keurmerk PREZO Hospicezorg. Door een team van drie auditoren is zorgvuldig gekeken naar de kwaliteit van de zorg voor patiënten, naasten en nabestaanden. Daarnaast zijn ook de vele processen op het gebied van hospitality, bedrijfsvoering en ‘samen leren’ met het vergrootglas van het keurmerk bekeken. De vanzelfsprekendheid van continue leren en verbeteren in Demeter heeft het auditteam gebracht tot een prachtig eindoordeel: “indien er een gouden keurmerk met een diamantenrandje zou bestaan, dan zou Demeter dat verdienen”. Kortom, het keurmerk is weer bevestigd! Het bestuur van Demeter is trots op haar hele team en organisatie en hoopt op continuering van vertrouwen vanuit patiënten, naasten en de vele samenwerkingspartners.